{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میترسم اگه موهامو کوتاه کنم مث نیگان که ریششو زد پشیمون ش

میترسم اگه موهامو کوتاه کنم مث نیگان که ریششو زد پشیمون شم🗿🍷😂
دیدگاه ها (۸)

آخر الزمان و مرده هایی که زنده ها رو میخورن شوهری که بهت خیا...

برادر؟

خاله ریک..داریم؟

روزی روزگاری واکینگ دد..

خیلی دلم میخواد موهامو کوتاه کنم دارم خودمو پشیمون میکنم:)

سناریو وقتی موهات فره میخوای ساف کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط