{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حتی زمانی که لحظات سختی رو دارم میگذرونم،خنده بر لب دارم.

حتی زمانی که لحظات سختی رو دارم میگذرونم،خنده بر لب دارم.
دیدگاه ها (۰)

اصن عففف :/

ر‍وان‍‌ش‍‌ن‍‌اس‍‌ی ‍م‍‌ی‍‌گه :اگه ن‍‌م‍‌ی‍‌ت‍‌ون‍‌ی ت‍‌و‍ض‍‌...

وقتی جیسو رپ میکنه :

چقد هماهنگ بود ولی😂🤝

تو تنهام گذاشتی الان فقط دارم میگذرونم

زشت و زیباش واسم مهم نیست من اونایی رو تو زندگیم نگه می دارم...

حتی در عکس ها هم خنده بر روی لب داشت دل تنگتیم آقا 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط