{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید که داشتم فراموش میکردم دیگه یادم

نمیره مطمئن باشید:(
دیدگاه ها (۰)

چون جوری تلافیش میکنم به دونه اینکه کسی

کراش اصلی بنده 🫠

):.......

ببخشید بچه ها دیروز من پستی نذاشتم اخه امتحان داشتم دیگه کلا...

حس امنیتی که بغل اون داشتم حتی اگه فراموشی بگیرم هم یادم نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط