{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیخواد انقدر قسم بخوری🤣

نمیخواد انقدر قسم بخوری🤣
دیدگاه ها (۵)

تو قول دادی از اول مهر شروع کنی..‌‌.

صبرم زیاده ولی بهتره امتحانش.نکنی😉🖐🏻

حیوون آزاری کار خوبی نیست 😂🤷🏻‍♀️

وای دقیقاااا🤣🤣🤣🤣

وقتی اونقدر رفتارش با بچه ها خوبه که میتونی قسم بخوری در آین...

انقدر هم نمیخواد دور خیز کنی😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط