{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی خوشش اومد و پسندید و گریه کرد دمش گرم فالو کن و لا

هر کی خوشش اومد و پسندید و گریه کرد دمش گرم فالو کن و لایک ؟ ‌!
😓😭
دیدگاه ها (۰)

ببخشید چند وقت بود نبودم فعالیت نمیکردم پکر بودم حال نداشتم ...

پیشرو داداشم بیچاره چه بدبختی هایی کشیده

سلام درودی دوباره به فالوور ها گل اگه از کلیپ هام خوشتون میا...

حرفی ندالم خودتون بگید چیزی 😔😪؟!)

خوشش اومد گوگولییییییلایک کننننننننناناص

ایمووی اگه خوشت اومد لایک و فالو کن

بهترین بازیکن حال حاضر جهان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط