{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاقا من اومدم یه چندتا عکس از ویس برداشتم ادیت زدم

عاقا من اومدم یه چندتا عکس از ویس برداشتم ادیت زدم
ببینید شما توش نیستید؟
دیدگاه ها (۲)

اینجوری نگات میکنم S

S

خودمم اصکی نروو

سلام

با یه چندتا سم اومدم 🤣🤣

ادیتو با اینشات زدم🎀چندتا عکس تکراری از خودم باحال شد?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط