{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخه مگه سوال داره؟؟

اخه مگه سوال داره؟؟
#کیپاپ
#بی_تی_اس
#جونگکوک
دیدگاه ها (۸)

نه من از دکترا خوشم‌میاد>>>>#کیدراما

چی گفتیی؟😔#کیدراما

تفاوت میبینین؟؟ من که نمیبینم👍#کیپاپ#استری_کیدز#هیونجین

ولی حسرت این مدرسه ها تو دلم موند🥲

اخه چراااا مگه چی داره ؟

چرا این کارو باخودت میکنی اخه.... 🥺🥺 #بی_تی_اس #آرمی #ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط