{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

راست میگه به این فکر نکرده بودم

راست میگه به این فکر نکرده بودم
دیدگاه ها (۱)

ای تهیونگه بله

با تشکر از یونگی

راست میگه دقت نکرده بودم این همه سال😂اگه نه شیر داره نه پستو...

تا به حال بهش فکر نکرده بودم🐒

فکر کنم از بامداد خمار فعالیت نکرده بودم بریم یکم بخندیم باه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط