{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه اینا که تو کمپانیت نیستن چرا ولشون نمیکنیییی 😭😭😭

دیگه اینا که تو کمپانیت نیستن چرا ولشون نمیکنیییی 😭😭😭
دیدگاه ها (۱)

بخندم یا گریه کنم خدا 😭😭😭😭😂😂

😌😌✨

ترکیب شون خیلی خوبه 😭😭

✨😭😭✨

اینا در جریان نیستن ما اینور سکته میزنیم نه؟ 😭❤️🛐🛐

آره سیسی جون داشتم میگفتم ، اینارو ولشون کن اینا همه پفیوزن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط