{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عطر ِتنت از هرجا که گذشت...

عطر ِتنت از هرجا که گذشت...
بهار شد
دیدگاه ها (۰)

چای را که آوردی خودت هم بنشینمن چای قند پهلو دوست دارم

صبر میکنیمو باشد که غم خجل شود از صبر بیصدای ما...

#میلاد_حضرت_فاطمه_معصومه_مبارک🌺

پسرم....بوی عطر تنت رایحه جان من است 💋

توعطرکدام خوشبوترینگل جهانیکه هرجا می نویسمت شکوفه میدهی...#...

کاش میشد از بویه تنت عطر بشه باهاش ساخت منو یاد تو بنازه 💔💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط