{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این منم که بخاطر وضعیت سان ها تو خانواده انتخابی کلی گریه

این منم که بخاطر وضعیت سان ها تو خانواده انتخابی کلی گریه کردم😭خنده عصبی
دیدگاه ها (۲)

این سریالم هفته دیگه تمومه امیدوارم سد اند نشه جون خیلی بد ب...

ما نیازی به...نداریم🤣

چرا بهم نرسیدین😭😭

😭😭

چقدر بخاطر این سکانس گریه کردم

سان هام 😭😭😭😭❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥💗💗💗اسم کیدراما : خانواده انتخابی...

ولی من کلی گریه کردم این قسمت😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط