{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما اسمون دلمون خیلی وقته ابریه ..

دیدگاه ها (۰)

انبار دردم ....

نمیدونم کجای راهو اشتباه رفتم 💔

بی کسی هم عالمی دارد ..

‌ دنیا دید من دقیقا چه چیزایی رو دوست دارم همونارو ازم گرفت....

اسمون رو خیلی دوست دارمممممممم

شمال صورتت ابریه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط