{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بهت گفته باشم نزدیک کسایی که دوسشون دارم نمیشید وگرنه. می

بهت گفته باشم نزدیک کسایی که دوسشون دارم نمیشید وگرنه. می کشمتون
دیدگاه ها (۴)

منی عالیمم یوهوووو..

روش. مرگم؟ این بزرگوار بیاد بالا سرم🛐🛐🛐✨✨💖💖💖

ادیت خودمههههههه

آدم‌ها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر می‌رنجن وگرنه بقیه که م...

کاش می‌تونستم همه‌ی اونایی که دوسشون دارم رو جمع کنم یه خونه...

♡♡♡♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط