{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌تنهایی یعنی مُنتظر پیام یه نفر باشی، ولی بهت پیام نده!🎌🥀

‌تنهایی یعنی مُنتظر پیام یه نفر باشی، ولی بهت پیام نده!🎌🥀
‌‌
دیدگاه ها (۰)

ته اسم دلبرشه

😭😭😭💔

ولی 𝗧𝗼 شدی کل everyoneمن 🎊🎀S

آخرین باری ک خورد تو ذوقت؟؟😄💔

.

‏بپذیریم یا نپذیریمآدمی که دوستمون داشته باشهنمیتونه ازمون ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط