{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه آخرش تنها موندم من که همیشه تنها حالا هرچی من بودم نمی

نه آخرش تنها موندم من که همیشه تنها حالا هرچی من بودم نمیبخشیدم
دیدگاه ها (۱۸)

در خواستی استوری

آقا من موندم چرا کورالین پیش ایشون نموند😐من حاضر بودم به چشم...

خودم ادیت کردم🐾همیشه اما اخرش......

هعی اخرش مقصر من شدم‌ مثل همیشه):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط