{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا جای خوبی نیست ....

دنیا جای خوبی نیست ....
دیدگاه ها (۱۰)

اون دنیا منتظرتونم ...

یه روز همتون رو ترک میکنم ...🖤!

عشقمی

تا جایی که می تونید احمق باشید دنیا جای خوبی برای آدم های با...

شهادت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط