{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبر من تورا با جهانم عوض نمیکنم چون دنیام رو ترجیح میدم

دلبر من تورا با جهانم عوض نمیکنم چون دنیام رو ترجیح میدم به جهان. (تو دنیای منی)دلبررر
دیدگاه ها (۰)

خوم کلو یارم کلو 🤣🤣🤣

و من دنیای زیر آبو ترجیح میدم:) چون نتنها صدای دورم ساکت میش...

با هم دکلمه گوش کنیم

لبخند  بزن  خالقِ  لبخندِ   منی ....  توآرامشِ  دل  دلبر  و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط