{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
دیدگاه ها (۳)

🛐🛐🛐🛐🛐🛐

لطفاً اون خانومه رو نادیده بگیرید 😔

ولی ما برای این اتفاق ها زیادی جوونیم...لطفاً مراقب خودتون ب...

``زندگی سخت تر شده`` دارم روانی میشم–°``من از خودم بدم میاد`...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط