{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من کافری بودم که با تو ایمان گرفت!

من کافری بودم که با تو ایمان گرفت!
دیدگاه ها (۰)

منم دلم ارامش میخواد.....

من اومدم ببخشید پست نزاشتم خیلی حالم بد بود

ستاره ما دلمون برات تنگ شده

و مرگ پشت در خانه‌ام نشسته است؛برای دوست داشتنم کمی عجله کن....

-چطور میتونی به عشق من شک کنی!؟ چشمای تو ایمان منه ،چطور به ...

م جاش بودم تو خودم میریدم (تو این شرایط ۱۰۰ بار بودم )

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط