{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاتمامیشام...........................

گئجَلَر یاتمامیشام مَن سَنَه لای لای دِئمیشَم .....
دیدگاه ها (۰)

جوانی :(

دلتو میتونست ببره :)

مقصر خودمونیم :(

:) :) :) :)

آخ گجه لر یاتمامیشام من سنه لای لای دمیشم

حیدر بابا من نوکرم سنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط