{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقای قاضی با #بد نبودیم #بلد نبودیم

آقای قاضی با #بد نبودیم #بلد نبودیم
دیدگاه ها (۱)

اخ کاش من جات بودم چی میشد اخه 😂😂😂

خیلی خستمممممم خیلییییی فقط کاش یکم‌ درک کنیددددد💔💔💔😭😭😭😭😭

زندگیش به ف*ک

ما بد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد...

من اقای قاضی رو میخوام 😁😊

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط