{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

؟؟؟

؟؟؟
دیدگاه ها (۱)

دوست دارم همیشه زمستون باشه‌.‌عاشق برفم‌.

👉😭

نقطه ی مشترک بین بچگی و الانشون چشما و لباشونه

حس و حال اون روز مدرسه وقتی ساعت ۵ صبح از خواب بیدار شدی ، ...

𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞𝐚𝐫 𝐥𝐚𝐝𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞𝐦𝐞𝐧! 𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐨𝐨𝐝𝐲, 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐱𝐢...

گزاره امیدبخش در روزگار بحران برای تاب آوری معیشتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط