{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی وقت ها

گاهی وقت ها
سکوت بهترین حرف
و نبودن بهترین حضور است..
دیدگاه ها (۰)

دلخوشی ها راهراس رفتنت،دلشوره کرد...

گفتیم چیزای قشنگ زمان می برد، زمان چیزای قشنگ رو برد!

کِی از شادی می‌دَویمما از غم نشستن خسته شده‌ایم..

باشد که نباشیم و بدانند نماندن بلدیم...

گاهی سکوت بهترین حرکتیه که میتونی بزنی:)

و گاهی سکوت بهترین دارو برای دردمونه

گاهی سکوت بهترین جواب برای ادم های احمق🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط