{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در به درم... 💔

یا علی اکبر...

با خودم فکر میکنم اصلا چرا باید رباب با آب هم قافیه باشه 💔

امان از دل رباب...

#شب_جمعه_است_هوایت_نکنم_میمیرم#شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب#یازهر...

بسمربالحسین... مجنون الحسین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط