{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کپشن مهمم!!!

من تا چند هفته یا چند ماه یا چند روز بخاطره امتحانات عاف میزنم هرچقدم برا کسی مهم نیست ولی خوب 🙃🙂
دیدگاه ها (۲۸)

بچه ها من یه پیج جدید زدم اونو فالو کنید آیدلم اونجا

حمایت نشه

توجه کردم که اینجا اصلا کپشن برا کسی (برا خیلیا) مهم نیست و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط