{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۰/ و همیشه نام زیبای تو امید بخش جان من است /۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
ای که به هنگام غم ، راحت جان منی ۰
اول خدا و بعد خدا ، سپس خدا ۰
دیدگاه ها (۰)

من که حیران توأم وقتی تبسم می کنی

با خودت فکر کن ، شاید مشکلاتت بخاطر نبود ن خدا در زندگی توست ۰

وقتی خدا می آید ، زندگی شما از خوشبختی پر می شود ۰

دستت پر از ستاره و نامت پر از بهار ۰

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

خدا که باشد ، هر معجزه ای رخ می دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط