{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگ مادرم شده ام کاش بودی عزیزترینم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دلتنگ مادرم شده ام کاش بودی عزیزترینم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

😭😭😭

آرامش....

آرامش...

😍

دلتنگ صداتم بابا...دلتنگ چهره ی مهربونت...کاش هیچ وقت بزرگ ...

شهید خامنه ای

کاش بودی:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط