{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤣🤣🤣

🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۴)

البته روی نصفی شون کراش داشتم 🤦‍♀️

تو انیمه آتسوشی همش این شکلی بودبچم ಥ_ಥ

هنوزم میگید انیمه برا بچه هاس؟ :)

دلم برا باباش سوخت 🤣🤣🤣

اصول اینجاست!این یکی دو روزه خیلی در مورد «اصول» حرف و گفتگو...

#اصحاب_کهف

ما جوانان بنی فاطمه اربابیم #اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#یا_مرگ_یا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط