{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودت سرنوشت خودتی

دیدگاه ها (۱)

پس یا رفیقم میمونی یا میمیری🙂

:)

چیزی که تو نداری ....

-

رفاقت #زندگی ناعادلانه است#خودتی در دنیاپس قدر خودت رو بدون

فقط خودت و خدای خودتی و هیچ آدمی به کمکت نمیاد🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط