{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرفامو ریختم تو خودم 😭😭😭😭

حرفامو ریختم تو خودم 😭😭😭😭
دیدگاه ها (۲)

اى كاش غزل يك ثمرى داشته باشددر حال خرابم اثرى داشته باشدهر ...

دنیای نامردی زیاده💔😭

ﺗﺎ ﻛﻪ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﯿﻜﻨﻢ ﺑﺎ ﺧﻮﺩ؛ ﺻﺪﺍﯾﻢ ﻣﯿﻜﻨﻨﺪ !ﺑﻌﺪ ؛ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﻛﻢ...

هرگز به کسی بیش از حد اجازه نده و به کسی وابسته نشو

فک نکن ترسیدم ریختم کلا تو خودم....

پشماتون ریخت؟میدونم منم خودم ریختم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط