{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگتم Chai/C.ai علی

_
دیدگاه ها (۰)

من رو به اون کاراکتر کتاب/Chai/C.ai

ولی اون زمان خیلی خوب بود

هعی

گاد

هعی خدا قسمت کنه

درود خوشگلای من

سلامم، اگه برات chai«چای» کار نمیکنه به خاطر اینه که پرمیوم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط