{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ابهت؟

ابهت؟
دیدگاه ها (۱)

آقاااا جنگ شددددددددد

ساعت پنج صبحه و من هنوز بیدارم چشمام کامل گود افتاده(کم کم د...

😕

بچه ها دارم از درون فرو میپاشم ولی هنوز به فعالیت ادامه میدم...

ابهت و شهامت

جونم ابهت بچم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط