{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایب کدوم اعضا بی تی اس رو میدم تو کامنت بهم بگین منتظر ن

وایب کدوم اعضا بی تی اس رو میدم تو کامنت بهم بگین منتظر نظر های قشنگ تون هستم
دیدگاه ها (۳۲)

زیبایی بی نقص تهیونگ

دنیا اینه ارزو ها همون ارزو باقی میمونن

در‌مقیاسِ‌جهان ؛‌ نقطه‌ایی‌به‌اندازهِ‌چشمانِ‌آهوییت‌بی‌نقص‌ن...

I love the stars☆

بی تی اس فنا این پست روبفرستین هوا با لایک و کامنت تون خودمم...

بچه ها از نظرتون وایب کدوم اعضا رو تو بلک پینک میدم؟! 🎀💞🌸✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط