{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم چرا جدیدا خیلی استفن رو دوست دارم حتی بیشتر از دی

نمیدونم چرا جدیدا خیلی استفن رو دوست دارم حتی بیشتر از دیمن
دیدگاه ها (۳)

چون الینا بدون انسانیت دقیقا مثل بانو کاترین بود

عاشقشمم

دیمن و الینا و کاترین و استفن🛐🛐🛐🛐

الینا و دیمن

تو این مدت که نبودم رو دیمن کراش زدم 😭😭استفن دیگه شوهرم نیست...

خیلی دوست دارم دیمن و لورنزو رو شیپ کنم✨️🫂خیلی به هم میانننن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط