{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه مردم نکنه نیای...

دیدگاه ها (۳)

وقتی از حرم امام رضا برات عکس میفرستن...

چیشد رفتم راهو غلط...

اگر به جای امام حسین ما مسئول گزینش کربلا بودیم...

خوشا دردی که درمانش تو باشی...

من اگه مردم نکنه نیای نکنه نیای😭😭یا ابا عبدالله🖤🖤🖤

من اگه مُردم نکنه نیای نکنه نیای نکن...

دلم برات تنگ شده برگرد بیا..!!پاشو برگرد بیا:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط