{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🗣️: مگه چقد رو بی تی اس حساسی؟

🗣️: مگه چقد رو بی تی اس حساسی؟
ارمی: همینقد😏🤌
دیدگاه ها (۰)

بعله😂🤌

روبه رفیقم🎀

اینا رو بی تی اس به ارمی ها هدیه دادن

اگه این آهنگ رو بی تی اس بخونه..بی تی اسارمیاعضا::::::: جین ...

فقط ارمی ها اون روی بی تی اس رو میبینن🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط