{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی دنیا یه اکیپ مثل اکیپ ۲۱ و ۲۵ سالگی بدهکاره🥲

ولی دنیا یه اکیپ مثل اکیپ ۲۱ و ۲۵ سالگی بدهکاره🥲
دیدگاه ها (۳)

حالم از همتون بهم میخوره همتون ......

تولد هیونجین هس ...تولدت مبارک هیونجین.....🤌🦙🥳

جرررر حقققق :)

رفتی به درک ، ولی فکر بکشت نکن ...:)

.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⣶⣤⣤⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢉⣽⡿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣤⠀...

دنیا هنوز به ما یه گریه. تو صحن...

هرکی سلام کنه یه سلام عزیزم بهم بدهکاره😘😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط