{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولي من خودم لاشيم

ولي من خودم لاشيم
دیدگاه ها (۳)

اين منم همیشه بقيه رو ميخندونه <<<

ازم بترسيد يوهاهاهاها

اره<<

من خطاب به خودم.

ولي اين محشره

✋🏻 أشهد أنّ عليًا ولي الله

| ولي ، هممون زیر ِیه آسمونیم☝🏻💙,, ・ ・ ──── 🎀 ──── ・ ・

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط