{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

Sassy:

Sassy:
برای کسی به کار می‌ره که زبان تیزی داره اما جذاب و بامزه است، نه واقعاً بی‌ادب .
دیدگاه ها (۰)

سممم

خیلی خرههه 😭😭

How much longer??..

کارکتر مورد علاقم ؟ویل کوچولوووو گودو گودو

🇮🇷فرهنگستان زبان و ادب #فارسی : برای #هدفون واژه پیشنهاد دهی...

عرض ادب خدمت شما دوستانکارگاه همسو مراحل کارو اماده سازی برا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط