{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پوند و پووین خیلی بهم میان 🫠🫠🫠

پوند و پووین خیلی بهم میان 🫠🫠🫠
ما که اصلا متوجه نشدیم بادکنک ها پوشش بودن 🫣🫣
دیدگاه ها (۰)

این بشر خیلی خوشگله 🫠🫠🫠

ولی خیلی به هم می اومدن 🥲🥲

کراشای من عوض نشدن ...واقعی شدن 🙃🙃

من نگران آینده بودم تا اینکه...این آهنگ شوگا رو شنیدم 🥲🤌

ولی اینجا خیلی خفنه😫لایک؟کامنت؟#ائو#بوم#جاسپر#بی‌ال#جی‌ال#جو...

احساس میکنم این آهنگ اصلا به دیمن و الینا نمیاد.....اما این ...

خیلی بهم میان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط