{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشق رو چه قشنگ توصیف میکنه مهدی احمدوند تو اهنگ جدیدش.

دیدگاه ها (۰)

من+میخوام+اسممو+با+صدای+تو+بشنوم+!

امدم پابوس تو ....

new music

,,چه بیتابانه میخواهمت:)شاملو!

جوری که ادبیات قلب شکسته رو قشنگ توصیف میکنه🤌🏻🥲

چرا اینقدر من دارم صحبت می کنم واییی قشنگ من رو توصیف میکنه

جوری که چاووشی خدا رو توصیف میکنه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط