{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی بیماری روانی ست دارن🤣🤣🤣

وقتی بیماری روانی ست دارن🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۲)

یا خدااا

🫠😂

😎😎

نت ها چرا نمی یان دارن روانی میشممممممم

وقتی یکی بهم میگه روانی

پهلوی خاهان دارن روانی میشن چرا؟ چونجمهوری اسلامی ایران ابدی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط