{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهم‌ترین

مهم‌ترین
داشته آدمی
“ذوقی”
برای ادامه‌ی زندگی‌ست...
دیدگاه ها (۰)

"زیر این آسمون کبود دنیا به کام ما نبود...."

دلتنگ می‌شود این دلم گاهی خیلی ساده...‌‌‌‌‌

پیشی.. پیشی..

زندگی وقتی یادم میاد یکی از بهترین و مهربون ترین و خوشگل تری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط