{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پیانوی جدیدم

پیانوی جدیدم
دیدگاه ها (۰)

ادامه دادممم @niki-1

خدایا...چرا نمیزاری اول دشویی کنم؟؟حداقل بزار دشوییپ تموم شه...

الان من چه گوهی بخورم؟الان چیکار تا ویدئو جرتم رو پاک کنم؟؟

ادیت جدیددددشاید ریدم...

سلام بچه هاا این دو روز نیستم هم نتم اخرشه همم معلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط