{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی هست تو قلبم 🫀

یکی هست تو قلبم 🫀
دیدگاه ها (۰)

میدونی حالم این روزا بدتر از همه اس این آهنگ مورد علاقه امه🥲

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه🥲

بارانلایک میکنی قشنگم ؟! 🎀اصکی؟! اوکیه ✨فالو یادت نره گشنگم ...

◦𝄞♥️یکی رو تو قلبم دارمکه جونمه نفسمه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط