{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کداممم؟

کداممم؟
خودم=همش بجز ۶
دیدگاه ها (۲۰)

کدومو انتخاب کردییییی؟؟؟؟ خودم=بنفش💜🖤

بلی:/

کی این موزیک ویدیو رو دیده ناموسا خیلی کشندس😭🤤

#انسان_باشیم 🤌🏻🗿

به حقیری افتادم تا فالو هام بیشتر بشه فالو=فالو بک بجز اونای...

ریدمانی ژدید اماده باشید(بدون بیس و قالبه همش رو خودم کشیدم)

اینا کتابایی هستن که خودم خوندم و واقعااااااااااااااااااا ار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط