بابایی عیب نداره...
باسلام واحترام
خدمت تمامی هموطنان عزیزم
بابایی عیب نداره اطلا دیگه نمیخوامش، عروسکم درست دختر حرمله بود، چشام تاره، چشام تاره، ببین کاره دنیارو مسیرم روبه بازاره
#بابایی_عیب_نداره
#یاحسین #یا_رقیه
#محرم_۱۴۰۵
خدمت تمامی هموطنان عزیزم
بابایی عیب نداره اطلا دیگه نمیخوامش، عروسکم درست دختر حرمله بود، چشام تاره، چشام تاره، ببین کاره دنیارو مسیرم روبه بازاره
#بابایی_عیب_نداره
#یاحسین #یا_رقیه
#محرم_۱۴۰۵
- ۲۰۴
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط