{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابایی عیب نداره...

باسلام واحترام
خدمت تمامی هموطنان عزیزم
بابایی عیب نداره اطلا دیگه نمیخوامش، عروسکم درست دختر حرمله بود، چشام تاره، چشام تاره، ببین کاره دنیارو مسیرم روبه بازاره
#بابایی_عیب_نداره
#یاحسین #یا_رقیه
#محرم_۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)

یاحسین

غم میناب

خانه ات آباد حسین

ماشاءالله حزب الله

ماهم ابر قدرتیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط