{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به عنوان کسی که تجربه کرده میگم...

به عنوان کسی که تجربه کرده میگم...
دیدگاه ها (۱)

مگه توقع دیگه ای ازم داشتید؟😂🎀

والا🎀

دارک شد که...💔🚬(برادر پخت و پز میکند)

اما آدم تا همیشه برای برخی اتفاقات غمگین می ماند...

این تجربه های که BTS کرده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط