{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پیام بارزگانی🌝😂

پیام بارزگانی🌝😂
دیدگاه ها (۱۶)

اسید خالص🤣🤣🤣🤣

کیا ازین رفیقای بد دارن😂😂😂😂

وقتی ی ذره بهم بی توجهی میکنین😂😒

کیا اینجوری بودن😁😂

میگه یکی بهم پیام داده ولی هیچ کس بهم پیام نداده چرا؟😂

اومممم...... اگه بهش پیام بدم مزاحمشم پس پیام های قبلیمون رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط