{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لبخندِرولبای‌ِمن‌به‌خاطروجود‌توئه🥹𝙰🫀

لبخندِرولبای‌ِمن‌به‌خاطروجود‌توئه🥹𝙰🫀
دیدگاه ها (۱)

تو شُـروعِ هَمِـه‌ی دِلخوشیامی..🤍𝐀

خیآلتم‌نمیدم به هیچ بودنی':)))

جُ‍‌ز‌ت‍‌ونِ‍‌م‍‌ی‍‌اد‌ب‍‌ه‌چِ‍‌شَ‍‌م‌کَ‍‌س‍‌ی؛💗🫶🏻

واسه تو من جونمو میدم'A🫀🫴🏼

.بی تعارف بگم، تمومِ زندگی من چشمایِ توئه🤎

من همونم که اگر بخوام می‌مونم،اگر نرم، دلیلش بی‌ارزش بودن تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط